miercuri, 10 decembrie 2008

NOTHING AND YAOI...

Hi...am revenit pentru cateva zile.Stati linistiti ca nu va bat mult la cap.O sa postez doar cateva zile ca dupa aia plec la tara.Ok,cred ca un subiect perfect pentru a va adormi pe toti si care sa ma faca pe mine sa intru in priza e yaoi.Incredibil ca m-am gandit la asta nu?tot ce pot spune in momentul acesta se poate rezuma intr-o propozitie:"I LOVE YAOI!!!".Hehe...cred ca am exagerat putin dar...e ok,nu?-puppy eyes-
Daca doriti mai multe informatii va rog sa spuneti.O sa fac muuulte postari lugi si dese despre ce cred eu despre yaoi.Terbuie doar sa spuneti,nu fiti timizi(Muhahahahahaha...)

Hai ca eu m-am plictisit si trebuie sa merg la scoala(uf!!)
PS:Sambata am convertit o prietena la yaoi deci ziua pe care o asteptam cu totii(sau poate doar eu)s-a apropiat cu un adept.ONE DAY YAOI WILL RULE THE WORLD!!!!!!!!!XD

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu