duminică, 22 martie 2009

Critica....De ce?...Hate yaoi....De ce?


Da...dupa cum stim cu totii internetul este o lume vasta si interminabila.Si desi cu totii suntem intr-un fel sau altul la fel,de multe ori apar conflicte.Astazi am ajuns complet din intamplare pe blogul unei tipe.Si postul ei era despre fanele yaoi.E bine ca din cate am priceput nu avea nimic cu yaoi,doar cu fanele.Ma rog si tipa a inceput sa spuna ca e aiurea,ca de ce au"infestat" netu cu site-uri si poze yaoi,ca de ce se baga in anime-uri.Chestia mi s-a parut foarte deplasata.Sunt sigura ca nu a ajuns pe la poze yaoi din intamplare.Chestiile in cauza au de obicei warring.Plus nu inteleg de ce oamenii critica asa mult.Daca ai intrat pe un site care din diferite motive pe care esti complet liber sa le alegi nu iti place exsista un "x" pe fond rosu.Dai click pe el si....minune...chestia oribila ti-a disparut din fata ochilor.Dupa aia poti uita adresa.Nu e nevoie sa faci o drama si sa te apuci sa critici fiecare lucru pe care il vezi.Pana la urma traim intr-o lume libera(macar aparent)si avem dreptul la dorinte si ma rog,chestii proprii.Si tu ai dreptul sa critici,e adevarat dar de ce sa-ti irosesti nervii tai si pe ai celorlalti degeaba?mi se pare inutil si dauneaza grav sanatatii.Cel mai bine e sa stai calm si sa faci ceva relaxant.
Pai cam atat am avut de spus.Ma duc sa citesc niste fic-uri YAOI.MUAHAAHHAHAHAA..

ANDY:One day yaoi will rule the world kids.......

4 comentarii:

  1. Haha, pai te cam contrazici singura. Adica tu de ce ma rog, sa te enervezi si sa te consumi? Pentru ca, asa cum ai spus, traim intr-o lume libera si nu vad de ce altii nu si-ar putea expune parerea in legatura cu un subiect, fie ea indreptatita sau nu. Nu ar trebui sa te simtiti asa ofensata la orice critica.

    RăspundețiȘtergere
  2. um...cum am ajuns aici? Toto chiar cred ca nu mai sunt in kansas...
    PS: Don't mind me...i'm just having a random moment
    Moving on: Desi am citit cam 2 postari si nici alea complete, pot afirma ca imi place blogul tau. Nu stiu exact de ce, cred ca m-a atras titlul. In fine, te-ai supara daca te-as pune in blogroll? defapt stai, reformulez. Eu o sa te pun in blogroll, daca ai ceva impotriva, feel free to bitch and moan about it on my blog.
    Ja ne!Nyappy!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. one day yaoi will suck my dick.
    du-te ma cu yaoi-ul tau,avea si ea dreptul la o parere nu?

    RăspundețiȘtergere
  4. Pentru mine yaoi e un gen la fel ca si comedia fantastic etc ce sa zic? si eu am vazut 2 yaoi-uri ( de ce naiba am comentat aici? :)) )

    RăspundețiȘtergere