duminică, 8 noiembrie 2009

Sughit


Frate deci nu-mi vine sa cred:sughit.N-am ma sughitat de vreun an si se pare ca e hotarat sa se revanseze pentru tot timpul cat a lipsit.Cred ca par o nebuna dar deja a trecut o ora si un sfert de cand sughit.De cand eram mica am urat sughitul.Atunci ma duceam la mama si incepeam sa plang.Acum pur si simplu sunt nervoasa.Ma simt ca un automat de sunete din gura nu din dos.Macar nu pute.Cred.
Asa ca ce face un copil care a crescut cand vede ca sughite?Se duce tot la mama.Doar ca de data asta nu mai plang ci practic tip la ea.Ma apuca de gura razand si zice serioasa:nu respira!As putea sa o dau in judecata!Im vine sa tip si mai tare pt ca am incercat si eu asta dar nu a mers.Dupa cateva secunde ia mana si zice:gata.Eu sceptica astept nelipsitul sughit.Dar dupa 5 minute realizez ca nu mai vine.Ce au mamele asa de interesant?Si eu am facut la fel dar nu a mers.Ei bine cred ca sughitul si-o aminteste din copilarie si s-a speriat.Sau eu imi amintesc cum ma vineca in copilarie.Ce conteaza?E micul secret magic al mamei... si ....yayyyy NU MAI SUGHIT!

THE END!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu