joi, 29 ianuarie 2009

DEA....LIPSA DE PREOCUPARE+REALTATE=..........

Asa cum spuneam acum scriu din lipsa de preocupare dar si inspirata din realitatea care este, a fost si va fi de cacat.In ultimele zile totul mi s-a parut ca e pe dos,cu fundu'n sus sau ne la locul lui.Pe scurt am realizat ca lumea ma dezamageste-si asta arata ca avem cu totii nevoie de o noua ordine mondiala adica YAOI-....ahamz...cum spuneam mi se pare ca in tara si in lumea asta cand ai nevoie de ceva ai 99,(9)% sanse sa nu primesti ceea ce ai nevoie.Am realizat ca unii oameni pot sa fie asa de zgarciti ca nu vor sa dea niciun ban ca sa le fie mai bine,ca unii ar face orice numai ca sa il raneasca pe celalalt,chiar si sa se bage si pe ei in rahat,ca unii sunt indiferenti si ca pentru ei lumea nu se limiteaza decat la orizontul propriu,ca unii sunt destul de cu capul in nori sa nu isi dea seama de ceea ce e in fata lor, ca de obicei cine e nesimtit si nepasator scapa fara sa pateasca nimic pe cand cel care se implica si caruia ii pasa are toate sansele sa sufere si am invatat ca e mai bine sa nu te bagi pentru altii atata timp cat ei nu se baga pentru tine.Mcar am realizat ceva.Nu?

Cred ca suna putin aiurea dar din toate inveti cate ceva.Si cel mai bine in veti ceva atuci cand ti se intampla ceva rau,ceva care te nemultumeste sau macar te incomodeaza.Cel putin mie asa mi se intampla.Acum de ce mi se pare ca traiesc intr-un univers paralel cu al tutror?Nu prea gasesc un raspuns la intrebarea asta si ma scoate din sarite.Waw adica devin eu paranoica sau numarul celor care au ceva cu mine creste in fiecare sapatamana?Hmmm...nu mi se pare corect!Vreau sa pot sa ma inchid intr-o lume proprie cu cei care sunt normali si cu cei care nu ma urasc si sa nu ami am nicio tangenta cu ceilati...Dar e o dilema:daca am fi toti normali de cine am mai rade???Asta chiar e ceva foarte important.Si daca nu ar vrea nimeni sa vina cu mine in lumea mea paralela as merge numi eu si andrei si ne-am simti al naibi de bine....offff incep sa debitez pana aici cu realitatea huh?Deja incepe sa se vada ca sunt plictisita.

AVERTISMENT:Expunerea excesiva la lumea reala poate provoca reactii adverse:plictiseala, nervozitate,hiperactivitate(poate va spun o povestioare cu ADHD),amuzament(DA am zis amuzament chiar daca pare imposibil) si poate o dorinta extrema de a te afirma si de a faca galagie si scandal.

PS:Copii sa stiti ca ziua judecatii se apropie....daca nu va veti converti,odata ce lumea va fi condusa de noi,fanii YAOI, sufletele voastre vor arde in Iad.ONE DAY YAOI WILL RULE THE WORLD!
RECLAMA:Masina de spalat traieste mai mult cu calgon...biiiiipppppppppp

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu