joi, 23 octombrie 2008

Dragi manelisti

Pai nu pre o sa am timp sa sciu p-aici si n-o sa am posturi lungi so nu va asteptati la prea multe.Unul dintre miile de motive pentru care miam facut blog e ca sa moara manelistii e ciuda.da!M-ati auzit bine...e un motiv cam stupid da sunt sincera.hai ca mi-am amintit ce m-a socat azi.Doua colege da?doua fete stau lipite de calorifer(chiar daca nu avem caldura) intr-o pauza.Ce credeti ca pot face doua fete ”inocente” de generala intr-o pauza?Pai nu va las prea mult sa ghiciti ca n-am timp.asculta.......ooooo......manea!dum dum dum dum!si desprwe ce pot vorbi fetele care asculta nestiutoare o melodie in care un barosan spune cat le aham...sparge pe toate.:Dragoste,ca doar are legatura cu ce zicea nenea de sex!ma rog nu cred ca va intereseaza cum una e indragostita de unu care i-a spus ca o iubeste si acuma e cu alta si ea plange ca el e tot ce are si singura ei iubire...eh cacaturi deastea ati mai auzit voi pe la voi prin scoli/licee.Despre inimi frante si ce legatura au ele cu YAOI o sa va spun la postu urmator(la sf.-asteapta).
Sa aveti o zi..errrmm..o noapte placuta....Bye si
One day yaoi will rule the world...

Un comentariu:

  1. iii tsugumi chan's blog XD

    manelele si maimutele care asculta asa ceva...un subiect care ar putea fi dezbatut pe o foaie kilometrica pe care m-as indura eu si as scrie-o daca nu as fi ocupata sa mai traiesc.

    da draga mea,din pacate aceste specimene traiesc printre noi(mai ales printre noi),ca vad ca se duc sa isi extinda teritoriul si in italia>.>

    traiasca oamenii normali care populeaza romania XD(in procentaj de 15%>.>...nu conteaza,tot sa traiasca ei).sau altfel spus:MANELISTILOR,DAR-A-R BOALILI IN VOI!NOI SA FIM SANATOSI :>

    sa mai scri copil ca tu scri bine acolo>:D<(citeste instructiunile care vin o data cu mine la pachet:A NU SE CONTRAZICE)

    ah>:D< hug :3 si cu asta termin

    RăspundețiȘtergere