sâmbătă, 25 octombrie 2008

LASATI-MA IN PACE!!!!

Nu imi vine sa cred cum pot fi unii oameni!Uneori cred ca toti din jurul meu ma urasc!Nu inteleg de ce unii cred ca te pot controla.Sunt diferit da?Si ce daca?Eu stau linistit in locul care imi este mie rezervat in lumea asta si nu te deranjez cu nimic,poate doar in rarele momente in care lumile noastre complet parelele se intalnesc.Atunci de ce simti nevoia sa ma controlezi?De ce de fiecare data cand ma vezi trebuie sa faci un comentariu acru sau sa soptesti despre mine(soptesti da,dar destul de tare ca sa te aud si sa-mi futi ziua).Eu sunt eu si daca nu iti convine ar trebui sa taci si sa treci mai departe cand ma vezi,poate pe cealalta srada.Dar tie nu iti este de ajuns si crezi ca lumea asta nu e destul de mare pentru amandoi!Crezi ca daca ma urmaresti pana ajung intr-un spital de nebuni sau pana o sa ma sinucid lumea o sa te priveasca ma bine cand o sa spui calm,cu un zambet superior pe buze"Am incercat sa ii spun."? Asta crezi?Ei bine eu nu cred si iti spun si tie ca asta e o fantezie.Sau poate ca tot ce te intereseaza e sa ma vezi uitandu-ma frstrat in pamant incercand sa evit privirile reci care arata ca sunt de acord cu tine si ca sunt un ciudat.Poate ca vrei sa vezi cum sentimentul asta idiot ma umple pana la refuz si razi cand vezi cum ma chinui sa ma abtin sa iti raspund in felul meu.Nu iti raspund.Ar fi o satisfactie pentru tine.Prefer sa ma uit in pamant simtindu-ma ca un nimeni in timp ce tu continui sa comentezi si toti cei din jurul nostru se apropie facand un cerc si te ajuta aducand completari si rasete.Din cand in cand ridic capul si zambesc incercand sa nu te las sa vezi cat de umilit ma simt.De ce vrei sa traiesti viata mea?O ai pe a ta si daca e atat de perfecta de ce o mai vrei si pe a mea?De ce nu poti pur si simplu sa te intorci cu spatele si sa ma ignori?Tu si toti ceilalti!LASATI-MA IN PACE!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu