luni, 2 februarie 2009

I DON'T CARE....(so much)

Ma rog ideea principala de azi e ca nu mai imi pasa de unele persoane(nu ma refer la boyfriend sau cacaturi dinastea...nu is asa patetica.Si nu o sa incep cu "we were friends but he/she betayed me".Nu!O sa spun doar ca am realizat ca nu insemn asa de mult pentru unii deci m-am hotarat sa ii ignor)...si totusi, imi pasa?Adica in toata viata mea (care pana acum s-a dovedit a fi inutila si plina de momente penibile) am vazut ca este greu sa ignori total pe cineva(penrtu mine cel putin).De ce?Pur si simplu sa poate sa aveti prieteni comuni sau sa va vedeti la ore,sau frecventati aceleasi locuri etc....si asta face imposibila ignorarea totala a cuiva.Da....dar ce se intampla cand ai vrea sa ignori pe cineva si realizezi ca nu poti?Va spun eu:dureri de cap,febra, nervi, cipsuri, dulciuri,mers la buda si borat(pentru ca te-ai indopat ca un/o nesimtit/a ),ocazional frisoane si o da!am pomenit de nervi?(cred ca da dar nu srica sa mai zic odata devreme ce sunt simptomul principal).Oricum I don't really care for more than 10 peole lets say(daca exagerez cu tot cu rude).
Acum sa trecem la ceva mai vesel....sa vi-l prezint pe Andrei.Mie imi place sa ii zic Andy dar voi alegeti.El este prietenul si fratele meu imaginar...e un baiat de treaba...(zic asta pentru ca e langa mine....glumeam...ouch...nu da!)asa...cum spuneam noi doi facem totul impreuna...sau mai bine zis el ma ajuta in tot ce fac.Are 15 ani,brunet,destul de inalt dupa parerea mea si ochii negrii.Gusturi:exact ca ale mele.Am hotarat ca unele posturi le va face el si a trebuit sa spun cine e....Oricum o sa fie ok....cred

Tsu & Andy:We are sure that one day YAOI will rule the world....so you should stay with us to find out when that day will come(we don't know yet but we promisse to find out).Dattebayo

Un comentariu:

  1. intrebari: andrei e gay?:-s pura curiozitate

    indiferent de orientare,sper sa o ajuti pe tsu sa depaseasca momentu.traiasca prietenii geniali care populeaza lumea.

    si pentru tsu: stai calma.fie si un prieten si tot e bine(eu vorbesc? o.O)anyway,zi mersi ca poti inca sa zici ca ai prieteni.ba nu.scuze.nu zi mersi.injura de toti mortii masii pe toti aceia care ti-au facut viata un ceva maro(ar fi prea vulgar sa zic ce) si apoi du-te si da-le tuturor prietenilor un hug.si ei te vor linisti si te vor face sa te simti mai bine.daca nu toti,eu stiu ca cineva ar face-o.

    si acum vestile bune:eu te iubesc. >:D< miau

    RăspundețiȘtergere