luni, 2 februarie 2009

Will it ever end?....

Tsu-chan: Ma intreb de ce esti atat de rece....de ce esti atat de idiot si materialist?De ce fiecare moment petrecut langa tine ma face sa imi doresc sa nu ma fi nascut niciodata?De ce fiecare moment in care numele tau e pronuntat incep sa tremur incontrolabil si sa imi doresc doar sa pot sa tip?Incerc sa nu fac asta vizibil.Incerc sa par normala printre toti ceilalti pentru ca nimeni nu ar intelege.Nici chiar cei mai buni prieteni ai mei.Nimeni nu stie cum e nu?Incerc sa fiu cat se poate de hiperactiva pentru ca majoritatea oamenilor incurca hiperactivitarea cu fericirea.Dar unii isi dau seama ca e ceva ciudat si ma intreaba de ce sunt asa.Eu zambesc larg si le spun"Sunt copil!Am dreptul sa fiu fericita".Cand spun asta sper sa nu se prinda cat de falsa sunt.
Esti un ciudat!Te urasc!Cel mai mult te uresc pentru ca m-ai transformat si pe mine intr-o ciudata.Dar nu vreau sa mor.Nu pana nu iti spun ce mi-ai facut.Cum m-ai schimbat si cum m-ai distrus.Cum m-ai facut sa urasc totul din jurul meu fara motiv.Cum am innebunit.Da.Sunt buna de dus la balamuc,stiai?Am noroc cu niste prieteni buni care ma tin pe linia de plutire,care ma ridica de fiecare data cand tu ma impingi.Tu nu o sa poti sa fi fericit niciodata.Mereu ai fost nemultumit de ceva....sincer?Nu mai imi pasa daca afla ceilalti de cum sunt eu.Sunt sigura ca la sfarsit toti vor tine cu mine...o sa ramai la fel se singur cum ai fost mereu.De ce crezi ca te inteleg?De ce mi te lauzi mie cu toate lucrurile oribile pe care le-ai facut?Nu te ineteleg deloc!Ma dezgusti si m-ai facut sa imi dau seama ca pot sa urasc asa de mult.Esti singurul pe care il urasc.Altii sunt doar incomodanti sau imi sunt indiferenti.Sper sa mori cat mai incet posibil.SA MORI DE CANCER!!!Ca tot te plangi ca ti-e dor de ma-ta.Dute la ea.Nu?Asa am fi toti multumiti. Doar stai departe de mine...e tot ce iti cer.

Andy: Scuzati-o! e doar suparata pe un nenorocit!(nu boyfriend..doar un idiot cu care e nevoita sa stea zi de zi)Ce n-as da sa pot sa ma duc in lumea reala si sa il chinui(muhahahahah).Ma rog...o sa-i treaca...macar la suprafata....oricum vrea sa va multumeasca tuturor care o tineti departe de balamuc:
Aiko-chan....mesi pentru incurajari....si intelegere..love you kid
Gabi...e bine sa stii ca oamenilor le pasa de tine..asa ca mersi mult...miss you
Tonobu...cred ca partial ma intelegi...chiar daca nu esti deacord cu razbunarea...stii cum e
Alexoi...mersi ca incerci copilu'...give me a hug now.
Sim..you make me smile(for real)so thanx...hug me
Pai cam asta a fost pe ziua de azi....cred...daca am noroc...

Tsu & Andy: The day when it will end,the day the pain will stop is when yaoi will rule the world...WE JUST HOPE THAT DAY WILL COME SOON!'Cuz he will die that day.And the world will be full of what we love.

Reclama:Masina de spalat traieste mai mult cu calgon....biiiiiiiipppp.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu