marți, 3 februarie 2009

I'm rapeing itachi...:))


Tsu: Salut copii...azi sunt supe-mega-ultra-fericita...(chiar daca sunt bolnava)pentru ca cineva mi-a promis ca mi-l da pe Itachi(daca nu stiti cine e GHINION!nu stau sa explic).Si ma rog...eu uitasem de promisiunea asta cand din intamplare mi-am verificat mailu'...dum dum dum...ce sa vezi?Acolo era Itachi,pe o tava cu un mar in gura si legat tot.Si mi-a promis ca ramane cu mine...yayyy(pentru analfabetii care nu stiu cine e Itachi,va spun ca e un tip din Naruto.E fratele mai mare si sexy a lu' sasuke..plus..aveti poza ca sa vedeti cine e asa ca nu intrebati).Si cum va spuneam acum am ce face cand ma plictisesc...I'm rapeing Itachi...nu ca lui nu i-ar placea...in plus el s-a oferit...deci tehnic nu l-am obligat...A!si sasuke e un nesimtit..nu-mi vine sa cred ca se poarta asa cu naru-chan...si el si kishimoto-san stiu ca il iubeste pe naru si ca naru il iubeste pe el...Dar nuuuu ei tre' sa fie incapatanati si sa il faca sa sufere*se intoarce cu apatele injurand printre dinti ceva despre seme orgoliosi si fara suflet*sa revenim...cred ca il pot ierta daca se intoarce la naru-chan asa cum a promis....*incepe sa danseze in crec dansul in cinstea lor si toti se uita la ea ca la o nebuna*...


Andy:bine asta a fost cam ciudat...nu stiu ce a apucat-o dar e de bine...cred -__-"...ma rog oricumar fi nu mai e deprimanta si asta e cel mai bine....cam atat de la mine ca nu ma mai lasa*injura printre dinti ceva de copii hiperactivi si egoisti*


Tsu & Andy:We are 100% sure that one day yaoi will rule the world so stay with us in order to be spared of the rage of the yaoi fans across the globe...


Andy:De ce e numele tau primul?-pouts-

Tsu:Nu-mi vine sa cred ca te superi pentru asta....ma rog..e timpul pentru o reclama:


RECLAMA:Masina de spalat traieste mai mult cu Calgon....BIIIIPPPPPPPPP

Un comentariu: